در صورت لود نشدن عکس , این متن نمایش داده میشود

تمام علوم

نگاهی بر تمام علوم جهان

نظر فراموش نشود

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

Huawei Ascend G750

اخیرا شرکت چینی هواوی با تولید چند گوشی میان رده‌ که دارای امکانات مناسب و البته قیمتی مقرون به صرفه ای هستند، به طور قدرتمندتری پا به میدان رقابت در بازار جهانی گذاشته. در واقع این شرکت پیشتاز چینی، با تولید گوشی Honor 3C پا را فراتر از انتظار گذاشت و با قیمت مناسبی که این گوشی به خدمت داشت، توانست دل بسیاری از کاربران را به سمت خود بکشاند. اما؛ دیگر گوشی میان رده‌ی این سازنده، Ascend G750 می‌باشد که می‌توان آن را مدل پیشرفته و صد البته مدل ارتقا یافته‌ی Honor 3C دانست.
ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۷ ۵ نظر موافقين ۲ مخالفين ۰
وحید خداوردی

Boom Beach


در ابتدای این بازی به شما یک جزیره داده می‌شود که شما می‌بایست از آن به وسیله سازه‌های دفاعی محافظت کنید. در اطراف شما جزیره‌هایی هستند که کسانی در آن زندانی شده‌اند و وظیفه شما حمله و آزاد کردن آن هاست که در نتیجه به افزایش منابع شما کمک می‌کند. همچنین شما با کاربران واقعی که در اطراف شما هستند به مبارزه می‌پردازید و منابعی را به غارت می‌برید. شما می‌توانید به جزیره‌های منابع حمله و آن‌ها را از بقیه کاربران بگیرید و خودتان مانند جزیره تان مدیریت کنید. در این راه دشمنان بزرگی هم دارید...

ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۳ ۱ نظر موافقين ۱ مخالفين ۱
وحید خداوردی

خلاصه ای از clash of clans

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازندهٔ اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیلهٔ شما دارد. برای نمونه برای ساخت یا ارتقای ده نوع سرباز یا برای بالا بردن ساختمان‌های دیگر نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازندهٔ اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیش‌رفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازندهٔ اکسیر را پیش‌رفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم‌سازی ساخته می‌شوند.

ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۳ ۱ نظر موافقين ۲ مخالفين ۰
وحید خداوردی

امیدوارم که از مطالبم لذت ببرید