بربر شاه:

بربر شاه از نظر فیزیکی بزرگتر و بسیار قوی تر از بربر است که هزینه ای برابر 10 هزار اکسیر سیاه دارد.
بربرشاه از قلمرو خود در برابر تجاوز دشمن دفاع می کند و در حمله نیز با قدرت فوق العاده اش نیرویی موثر است.
شاه بربر که یک فقط یک بار می تواند در هر بار حمله مورد استفاده قرار یک نیروی جاودانه است. اگر او در نبرد مصدوم شود و یا کشته شود می تواند سلامتی خود را با یک دوره ی زمانی استراحت و خوابیدن بازبیابد.

اگر در یک حمله ، محراب بربرشاه ( جایی که با یک نشانه به عنوان قرارگاه او مشخص شده) خالی باشد حکایت از آن دارد که بربر شاه دشمن در حال بازیابی سلامتی خود است و برابر حمله ی نیرو های شما ظاهر نخواهد شد ، پس شما می توانید بدون نگرانی از حضور وی به قبیله ی دشمن حمله کنید.
زمانی را که بربرشاه صرف بازیابی سلامتی خود اختصاص می دهد بستگی به مقدار جراحت وارد در آخرین نبرد بر وی دارد.در صورتی که قبل از اتمام جنگ جراحتی نداشته باشد در حمله و دفاع بعدی شما کاملا آماده خواهد بود و نیازی به زمان ریکاوری ندارد.
هر چه سطح بربرشاه بالاتر باشد مقدار زمانی که صرف بدست آوردن سلامتی اش صف می شود بیشتر خواهد شد.
در حال حاضر بربرشاه فقط از قلمرو خودش حمایت می کند و هر نیرویی از دشمن که خارج از محدوده ی دایره ای شکل قرارگاهش باشد از شر او در امان خواهد بود.


استراتژی هجومی:

زمان حمله می توانید او را همانند سایر نیرو ها به میدان بفرستید. همانگونه که گفته شد اگر در نبرد آسیب ببیند برای نبر بعدی باید ریکاوری کند (اگر چه می توانید با صرف الماس سبز (جم) برای رسیدن به سلامتی اش در زمانی بسیار کمتر به او کمک کنید).
بهتر است شاه بربر از جانب فرشته ی شفا دهنده و کماندار مورد حمایت قرار بگیرد. خود بربر ها هم می توانند نیروی کمکی بسیار خوبی برای پادشاهشان باشند.
بربرشاه به واسطه ی نیروی زیادش برای تخریب سایر سازه های دشمن ، زمانی که تمام عناصر دفاعی دشمن تخریب شده است، یک نیروی ایده آل است.

استراتژی دفاعی:

بربرشاه دو حالت دارد.
در یک حالت او در محراب خود خوابیده. در این حالت او در حال بازیابی توان خود برای رزم است و چنانچه به قبیله ی شما حمله شود بربرشاه ناپدید خواهد شد(محراب اش پنهان نمی شود.)
در حالت دوم او در اصلاح " گارد " گرفته. بدین ترتیب که او در حال گشت زنی در محدوده ی قلمرو خود است و آماده ی دفاع در برابر تجاوز دشمن است.
با توجه به اینکه بربرشاه در هنگام حمله به یک هدف حمله می کند و خسارت مهلک بر آن وارد می کند همین خصوصیتش(تمرکز بر یک چیز) باعث می شود در برابر هجوم چند نیروی دشمن از چند طرف به سادگی از پای در بیاید.
یک ایده ی خوب این است که محراب او را در بین گروهی از منابع یا منطقه ای که برایتان اهمیت بیشتری دارد مستقر کنید.
بربرشاه توانایی مبارز با نیروی هوایی دشمن را ندارد.
بر خلاف نیرو های داخل قلعه که حتی تا آخرین نقاط از هر گوشه ی قبیله برای دفاع اعزام می شوند ، بربرشاه فقط از محدوده ی فرمانروایی خودش دفاع می کند.

تفاوت های سطوح ارتقاء:

اولین تغییر بربرشاه در سطح 10 ام اتفاق می افتد. در این سطح دستکش اش طلایی رنگ می شود.
دومین تغییر بربرشاه هم در سطح بیستم مشاهده می شود، جایی که محافظ شانه اش هم طلایی می شود.

سایر دانستنی ها :

بربرشاه هم می تواند توسط فرشته شفادهنده و طلسم شفا بخش مداوا شود اما چیزی در حدود نصف سایر نیروها می تواند از این نیروهای التیام بخش سود ببرد.
برای ارتقاء سطوح بربرشاه نیاز به کارگر است.
هر سطح ارتقایی بربرشاه تقریبا 2.5 درصد نیروی جسمانی و 2 درصد قدرت تخریبی اش را افزایش می بخشد، اما به همین ترتیب زمان ریکاوری اش هم افزایش پیدا می کند.
تله ی زمینی در مقابل بربرشاه کارایی ندارد.