دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای کامپیوتر

Angry Birds Star Wars 2 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین است که بار دیگر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو Rovio Entertainment منتشر شده و کاربران را به دنیای جالب این پرندگان وارد می کند. بدون شک تعداد کمی هستند که با این بازی زیبا آشنا نداشته و حداقل یک بار آن را تجربه نکرده باشد. زیرا این بازی به حدی اعتیاد آور و سرگرم کننده است که هر فردی از پیر تا جوان را ساعت ها سرگرمخود  می کند و بازیکن را وارد می کند تا با ایجاد خلاقیت در هر یک از مراحل بازی، دشمنان را نابود کرده و حداکثر امتیازات لازم را برای آزاد کردن آیتم ها، شخصیت های جدید در طول بازی جمع آوری کنند. قبل از Angry Birds Star Wars 2 نیز ۶ نسخه کلی دیگر از این بازی منتشر شده که هر کدام دارای مراحلی خاص و پرندگانی منحصر به فرد هستند.

آخرین نسخه آن که زمینه ای برای ساخت این نسخه بوده بر گرفته از فیلم زیبای جنگ ستارگان است. مهمترین تغییری که شرکت سازنده بازی یعنی Rovio قابلیت انتخاب شخصیت های معروف بازی جنگ ستارگان است و از همه مهمتر این است که می توانید این بار خوک های بدجنس را انتخاب کرده و آن ها را برای رسیدن به پیروزی هدایت کنید. تعداد کاراکتر های بازی  Angry Birds Star Wars 2 به بیش از ۳۰ شخصیت می رسد که تعدادی خوک های بد و تعدادی دیگر را پرندگان خشمگین تشکیل می دهند. مراحل بازی Angry Birds Star Wars 2 پر تعداد و بسیار هیجان انگیز هستند و مراحلی با رنگ بندی شاد و گرافیک فوق العاده نیز به بازی اضافه شده است که جذابیت خاصی به بازی می دهد. زیرا در برخی از برخی از سیارات، مراحل ترسناک و تاریک نیز به بازی افزوده شده اند.

دانلود در ادامه مطلب

حجم فایل : ۶۵.۸۷ مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای کرک بازی، ابتدا محتوی پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و فایل کپی شده را در همان مسیر اجر اکنید. سپس آیکون بازی را داخل این نرم افزار انتخاب کنید و گزینه OK را بزنید تا بازی کرک شود. داخل بازی هر پسوردی که وارد کنید قابل قبول خواهد بود. ( به طور مثال :‌ THET-ALEV-LEFR-USWO )

- هم چنین در صورت مواجهه با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه ۲ :

موقع پچ بازی اینترنت خود را فعال نگه دارید.