در صورت لود نشدن عکس , این متن نمایش داده میشود

تمام علوم

نگاهی بر تمام علوم جهان

نظر فراموش نشود

بازی روبات پینگ پنگ باز

Wiff Waff, the table tennis training robot, welcomes you to the website!

 Table Tennis Touchنام بازی خارق العاده ای در سبک ورزشی یا Sports با گرافیک منحصر بفرد برای سیستم عامل Android بوده که توسط شرکت Yakuto منتشر شده است. روباتی به اسم Wiff Waff منتظرتان بوده تا آموزش های اولیه در پینگ پنگ را به شما توضیح دهد و سپس به صورت تمرینی، مسابقه ای برگزار کنید و شانستان را برای شکست دادن حریف امتحان نمایید.

بعد از این که مهارت های لازم در توپ زنی را در بازی Table Tennis Touch به دست آوردید، نوبت به رقابت های تنگاتنگ و نقس گیر می رسد. این مسابقات در چند نوع برگزار می شوند و با توجه به انتخابتان، می توانید وارد یکی از این قسمت ها شوید. هر چه قدر که میزان سختی حریف کامپیوتریتان بالا می رود، امتیاز بالاتری هم در صورت برد به مجموعه امتیازاتتان افزوده می گردد. با پول به دست آمده از بازی های قبل، راکت و توپ بهتری از فروشگاه تهیه کرده تا حرفه ای تر عمل کنید.

علاوه بر این که می توانید مسابقات اصولی برگزار کنید، دوازده Mini Game هم برای کاربران در نظر گرفته شده اند که جنبه تفریحی دارند. البته این مینی گیم های Table Tennis Touch هم جایزه و پاداشی دارند ولی اگر می خواهید درآمد بالاتری داشته باشید، از این راه نمی توانید. محیط ها و سالن های ورزشی که برای این عنوان طراحی شده اند، از نظر گرافیکی و جزئیات بصری در سطح بسیار بالایی می باشند، به طوری که در بین عناوین پینگ پنگ بی نظیر هستند. البته این کیفیت بالا به خاطر انحصاری بودن این بازی برای اندروید نسخه ۵.۰ یا به اصطلاح Lollipop بوده و از جدیدترین فناوری برای ساخت آن استفاده شده است. بازی Table Tennis Touch یک روز پیش در شبکه Google Play منتشر شده و در همین مدت کوتاه توانسته امتیاز ۵/۵ را توسط بازیکنان به ثبت برساند.

حجم فایل ها : ۱۹.۶۸ و ۱۴۹.۱۲ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۵.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت freegames.ir

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb

۹۳/۱۲/۲۶ ۱ مخالفين ۱
وحید خداوردی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

امیدوارم که از مطالبم لذت ببرید